Tuttu ciò chì duvete sapè nantu à e scatuli di fibra ottica

Sè vo site à travaglià in l'industria di a cumunicazione, allora vi spessu scontru scatuli di terminale di fibra ottica cum'è sò un pezzu di l'equipaggiu indispensabile in u prucessu di cablaggio.

Di solitu, i cavi ottici sò usati ogni volta chì avete bisognu di cunducerà ogni tipu di cablaggio di rete à l'esternu, è postu chì i cavi di rete di l'internu seranu torciati, i dui ùn ponu micca esse interconnessi direttamente.

In una tale situazione, duverete aduprà certi scatuli di fibra ottica di Dowell Industry Group Co., Ltd per ramificà u cable otticu è dopu cunnette lu à u vostru circuitu internu.

Pruvemu avà di capisce ciò chì hè una scatula di fibra ottica.Hè una scatula terminale di fibra ottica chì prutegge u cable di fibra ottica è a saldatura di pigtail di fibra à l'estremità di u cable di fibra ottica.

Hè principalmente utilizatu per a saldatura diretta è l'splicing di rami interni è i cavi di fibra ottica esterna, è ancu per l'ancoraggio di a terminazione di u cable di fibra ottica, chì serve cum'è un puntu di almacenamentu è prutezzione per i pigtails di fibra.

Pò dividisce u vostru cable otticu in una certa fibra ottica unica, chì funziona in modu simili à un connettore in quantu cunnetta u cable otticu cù u pigtail.Un cable otticu ferma fissatu cù a scatula terminale dopu avè ghjuntu à a fine di l'utilizatore, è u pigtail è u core di u vostru cable otticu seranu saldati cù a terminal box.

Attualmente, truverete scatuli terminali di fibra ottica sò usati in i seguenti:

  • Sistemi di rete telefonica cablata
  • Sistemi di televisione per cable
  • Sistemi di rete di banda larga
  • Tapping di fibre ottiche indoor

Sò generalmente fatti di una certa piastra d'acciaio laminata à friddu cù spray elettrostaticu.

Classificazione di scatula di terminazione di fibra

U mercatu hà accettatu un gran numaru di scatuli di terminazione di fibra ottica è ancu altri dispositi di gestione di cable in l'ultimi anni.I numeri di mudelli è i nomi di sti scatuli di terminazione di fibra varianu secondu u disignu è u cuncettu di u fabricatore.In u risultatu, determinà a classificazione esatta di una scatula di terminazione di fibra pò esse difficiule.

Approssimativamente, a scatula di terminazione di fibra hè categurizatu cum'è seguente:

  • Patch panel in fibra ottica
  • Scatola terminale di fibra

Sò classificati secondu a so applicazione è a so dimensione.A ghjudicà da u so aspettu è l'aspettu, u pannellu di patch in fibra serà più grande, invece, a scatula terminale di fibra serà più chjuca.

Pannelli di patch in fibra
I pannelli di patch di fibra muntati à u muru o muntati sò tipicamente 19 inch in size.Una tavola si trova di solitu in a scatula di fibra, chì aiuta à mantene è priservà i ligami di fibra.Diversi tipi di adattatori di fibra ottica sò preinstallati cum'è l'interfaccia in pannelli di patch di fibra, chì permettenu a scatula di fibra per cunnette à l'equipaggiu esternu.

Scatole terminali di fibra
In più di pannelli di patch di fibra, pudete ancu cuntà nantu à e scatuli di terminal di fibra chì sò usati per l'urganizazione di a fibra è u scopu di distribuzione.I box terminali tipici di fibra seranu dispunibili cù i seguenti porti nantu à u mercatu:

  • 8 porti di fibra
  • 12 porti di fibra
  • Fibra di 24 porti
  • 36 porti di fibra
  • Fibra di 48 porti
  • 96 porti di fibra

Spessu, seranu stallati usendu certi adattatori FC o ST fissi nantu à u pannellu, chì sia nantu à u muru o sò posti in una linea horizontale.

pro01


Tempu di Postu: Mar-04-2023